OSTATNIO NA NASZYM BLOGU

Kampanie AdWords - mity i najczęściej popełniane błędy

W jednym z poprzednich notek (Jak reklamować stronę www) pisaliśmy iż jedną z form reklam, które warto rozważyć są linki sponsorowane. Spróbujmy rozwinąć ten temat oraz opowiedzieć na temat najczęstszych błędów popełnianych podczas używania AdWords.

Mit #1 “Nie chcę kupować linków, bo nikt w nie nie klika. Ja nie klikam.”

Jest … 27 kwietnia 2012

O kolorach słów kilka

O kolorach

W jednym z poprzednich artykułów próbowaliśmy dać kilka wskazówek, aby ułatwić czytelnikowi zaprojektowanie swojego logo. Oczywiście najważniejszy jest pomysł, ale jest również kilka aspektów projektu, które mogą sprawić, że znak będzie jeszcze lepszy! Jednym z nich jest właściwy dobór kolorów. Teoretycznie sprawa … 23 kwietnia 2012

Nowy projekt, nowe logo - SILTEM

Naszym zadaniem było zaprojektowanie logo dla firmy Siltem zajmującej się automatyką przemysłową, aparaturą elektroniczną i podzespołami elektronicznymi. W uzupełnionym briefie otrzymaliśmy wytyczne, aby wykorzystać w projekcie konkretne kolory: czerwony i niebieski. Dostaliśmy również poprzednią wersję loga firmy, które nie było jednak używane:

SILTEM - dotychczasowe logo firmy

Bardzo … 06 kwietnia 2012

Jaki pendrive reklamowy wybrać?

Pamięci przenośne USB już dawno zadomowiły się u każdego z nas jako przedmiot codziennego użytku. W podstawowym zakresie używamy ich do przenoszenia dokumentów, plików PDF, zdjęć czy utworów muzycznych. Zaawansowani użytkownicy "patyków" mogą skorzystać z przenoszenia mobilnych wersji aplikacji lub nawet stworzyć dysk startowy. Ich zaletą w … 22 marca 2012

Jak zrobić logo

Chcąc zbudować dobry wizerunek swojej firmy warto zacząć od logo. Dobrym rozwiązaniem jest zlecenie jego wykonania firmie lub osobie, która zajmuje się tym zawodowo. Może się jednak zdarzyć, że nie możesz sobie na razie pozwolić na to rozwiązanie, lub chcesz po prostu zająć się tym sam:) Poniżej znajduje się kilka zasad dotyczących projektowania logo, dla … 13 marca 2012

CHCESZ O COŚ ZAPYTAĆ?
https://vert.info.pl/blog/14

no spam Brak SPAMu
Oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 $1 kodeksu cywilnego. Aby uzyskać dokładną wycenę prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT (23%). Koszty transportu nie są wliczone w cenę, chyba że podano inaczej.