OSTATNIO NA NASZYM BLOGU

Jak to się robi na Śląsku, czyli przegląd śląskich logotypów

Projektowanie logo na Śląsku

Co jakiś czas dobiega nas informacja o nowych lub zmieniających się znakach promocyjnych miast. Powszechne już stało się promowanie zalet i uroków poszczególnych miejscowości, a co za tym idzie, konieczne w tym celu wydaje się posiadanie logo.

Postanowiliśmy przyjrzeć się zatem jak to się robi na Śląsku - czyli jakie są znaki graficzne miast w naszej … 12 listopada 2012

Jak reklamować hotel w Internecie

Reklama hotelu

Co masz do zaproponowania?

Czy Twój ośrodek znajduje się w dobrej lokalizacji w kontekście podróżujących i jest raczej przystankiem niż miejscem wypoczynku? Masz dostęp do wysokiej jakości SPA? Co jest wyróżnikiem Twojego hotelu? Zastanów się - co tak naprawdę chcesz sprzedać? Noc sylwestrowa? Ferie zimowe? Pakiet tygodnia w spa? Prawdopodobnie …
07 listopada 2012

Jak zrobić skuteczną ulotkę reklamową

papuga w poczekalni

Co zrobić żeby ulotka reklamowa nie trafiała do kosza na śmieci w 10 sekund po jej otrzymaniu, tylko stała się czymś istotnym dla jej posiadacza? 

Konkretny cel - generowanie sprzedaży

Po co robisz "ulotkę firmy"? Po to, żeby ktoś dowiedział się o Twoim istnieniu? Ok., dowie się i wyrzuci ulotkę do kosza, a o firmie zapomni. Ale czy na pewno robisz … 05 listopada 2012

Nowe-stare, czyli lifting logo

Wiadomym jest, że każda firma chce być jak najbardziej rozpoznawalna i zapamiętywana. Oczywiste jest również, że niezastąpionym elementem w drodze do rozpoznawalności i zdobywania nowych Klientów jest dobre logo. Sprawa w tej kwestii wydaje się oczywista, ale faktem jest również to, że logo zaprojektowane parę lat temu, może dziś wydawać się przestarzałe i … 26 października 2012

Case study: Oprogramowanie dla biura rachunkowego

W ostatnim czasie zostaliśmy poproszeni o rozwiązanie problemów biura rachunkowego wielobranzowa.pl. Naszym celem było uproszczenie kontaktu z klientami. Czynności, które zajmowały najwięcej czasu to ciągłe odbieranie telefonów od klientów, chcących uzyskać informacje o wysokości podatków do zapłacenia, składek na zus oraz różnego … 14 sierpnia 2012

CHCESZ O COŚ ZAPYTAĆ?
https://vert.info.pl/blog/12

no spam Brak SPAMu
Oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 $1 kodeksu cywilnego. Aby uzyskać dokładną wycenę prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT (23%). Koszty transportu nie są wliczone w cenę, chyba że podano inaczej.