Co zrobić żeby ulotka reklamowa nie trafiała do kosza na śmieci w 10 sekund po jej otrzymaniu, tylko stała się czymś istotnym dla jej posiadacza?
Po co robisz "ulotkę firmy"? Po to, żeby ktoś dowiedział się o Twoim istnieniu? Ok., dowie się i wyrzuci ulotkę do kosza, a o firmie zapomni. Ale czy na pewno robisz …!--more--> 05 listopada 2012
Wiadomym jest, że każda firma chce być jak najbardziej rozpoznawalna i zapamiętywana. Oczywiste jest również, że niezastąpionym elementem w drodze do rozpoznawalności i zdobywania nowych Klientów jest dobre logo. Sprawa w tej kwestii wydaje się oczywista, ale faktem jest również to, że logo zaprojektowane parę lat temu, może dziś wydawać się przestarzałe i … 26 października 2012
W ostatnim czasie zostaliśmy poproszeni o rozwiązanie problemów biura rachunkowego wielobranzowa.pl. Naszym celem było uproszczenie kontaktu z klientami. Czynności, które zajmowały najwięcej czasu to ciągłe odbieranie telefonów od klientów, chcących uzyskać informacje o wysokości podatków do zapłacenia, składek na zus oraz różnego … 14 sierpnia 2012
Kolejnym zadaniem, przed którym stanęła nasza firma, było stworzenie znaku dla nowo powstającej firmy o nazwie Bellezza Per Voi. Jest to sklep z ekskluzywną, sprowadzaną z Włoch odzieżą damską.
Pierwszą myślą i kierunkiem naszego działania było zaprojektowanie znaku sugerującego ekskluzywność i wyrafinowanie oferowanych strojów. Naszym celem było, …!--more--> 02 lipca 2012