6 rzeczy, które podkręcą Twoje reklamy Adwords

Google AdWords to system reklamowy za pomocą którego link do Twojej strony wyświetlać się będzie w górnej części listy wyników wyszukiwania Google. Narzędzie to pozwala dotrzeć do ludzi którzy szukają oferty takiej jak Twoja. Jest bardzo skutecznym i łatwo mierzalnym sposobem dotarcia do klienta, ponieważ płacimy nie za wyświetlenia, ale za kliknięcia w link. Jest jednak kilka istotnych aspektów z których nie wszyscy zdają sobie sprawę, a które mogą usprawnić funkcjonowanie Twojej kampanii reklamowej.

czytaj dalej
12 czerwca 2017

O technikach zdobienia kubków i filiżanek reklamowych słów kilka...

Jako uzupełnienie naszego poprzedniego wpisu o tym jak łatwo wyceniać kubki reklamowe przygotowaliśmy kilka słów o rodzajach możliwych zdobień ceramiki reklamowej. Wierzymy, że po przeczytaniu tego artykułu rozjaśnimy Wam kilka najczęściej pojawiających się wątpliwości. Która z dostępnych opcji najlepsza jest, aby nadruk był odporny na zmywanie w zmywarce? Jaką technikę wybrać, aby kolory były żywe? Tego dowiecie się z poniższych akapitów.

czytaj dalej
29 maja 2017

Test najpopularniejszych pamięci USB o pojemności 8GB

Test pendrive 8GB

Pamięci USB, czyli tak zwanych Pendrivów (stosowane zamiennie nazwy: Pendrajw, Pamięć flash, USB Flash Disk, USB Stick, pendrive)  nie trzeba nikomu przedstawiać. Istnieją w naszym codziennym życiu i są najlepszym mobilnym dyskiem na wszelkiego rodzaju pliki. Dzięki nim w prosty sposób możemy przenosić dane z komputera A na komputer B. Wystarczy zapisać np. dokument, wyciągnąć Pendrive z portu komputera i włożyć go w podobne gniazdo na maszynie docelowej.

czytaj dalej
18 maja 2017

Jak łatwo wycenić kubki reklamowe?

Kubek z firmowym nadrukiem to nadal jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych wśród polskich firm. Świetnie nadaje się jako towarzysz porannej kawy i jednocześnie ciągle jest nośnikiem godnie prezentującym, np. firmowe logo.

Tak jak w przypadku pozostałych gadżetów reklamowych, jak np. pendrive czy smyczy z nadrukiem ostateczny wygląd kubka reklamowego zależy od dobrze przygotowanego projektu i wysokiej jakości nadruku. Możliwe są proste, jednokolorowe nadruki pokazujące monochromatyczne logo naszej firmy, jak i złożone z wielu kolorów, zaawansowane projekty składające się z grafiki w pełnych kolorach.

czytaj dalej
18 maja 2016

Oferta pracy dla programisty PHP

czytaj dalej
25 kwietnia 2016

 


  • VERT Mirosław Dróżdż
  • ul. Siemianowicka 31/1, 40-902 Bytom
  • NIP: 626-277-82-58
  • REGON: 241227731
  • mBank 97 1140 2004 0000 3902 6237 7744
do góry