Jaki kubek z nadrukiem wybrać?

Chcesz reklamować swoją firmę za pomocą kubków z nadrukiem, ale zastanawiasz się jaki wybrać? Pamiętaj, że komunikacja wizualna firmy musi być spójna. Oznacza to, że kubek musi pasować do tego jak wyglądają inne reklamy, logo, kolorystyka, ale przede wszystkim musi pasować do charakteru działalności. Zastanów się co sprzedajesz klientom i jaki kubek najbardziej pasuje do oferowanej usługi. Poniżej przedstawiliśmy kilka naszych przykładowych propozycji.

czytaj dalej
18 lipca 2017

Co zrobić, aby Google polubiło moją stronę bardziej?

Jeżeli martwi Cię mała popularność Twojej strony w wyszukiwarce i chcesz to zmienić, ten wpis jest właśnie dla Ciebie! Przygotowaliśmy kilka porad, jak sprawić, by Twoja strona była lepiej pozycjonowana w naturalny sposób w Google.

czytaj dalej
05 lipca 2017

Logo to dopiero wierzchołek

Logo firmy już zaprojektowane. Jest nowoczesne i oddaje ducha Twojej firmy. Na pewno zostanie zauważone. Teraz komunikacja z klientem na poziomie wizualnym jest prosta? Nic bardziej mylnego. Istnieje wiele elementów komunikacji wizualnej, które musisz wziąć pod uwagę, aby osiągnąć sukces. Dobre logo to nie koniec. Dobre logo to dopiero początek. To wierzchołek góry lodowej, zwanej systemem identyfikacji wizualnej Twojej firmy (lub usługi).

czytaj dalej
27 czerwca 2017


A Ty pilnujesz swojej domeny?

W dobie internetu domena to już nie tylko adres strony oraz poczty internetowej. Dla firm jest też znakiem towarowym, pozwalającym na identyfikację przedsiębiorców. Większość klientów zagląda na stronę firmy, chcąc uzyskać potrzebne informacje, albo skorzystać z oferty. Co gdy domena zniknie? Jak duże straty przyniosłoby to Twojej firmie?

czytaj dalej
20 czerwca 2017

6 rzeczy, które podkręcą Twoje reklamy Adwords

Google AdWords to system reklamowy za pomocą którego link do Twojej strony wyświetlać się będzie w górnej części listy wyników wyszukiwania Google. Narzędzie to pozwala dotrzeć do ludzi którzy szukają oferty takiej jak Twoja. Jest bardzo skutecznym i łatwo mierzalnym sposobem dotarcia do klienta, ponieważ płacimy nie za wyświetlenia, ale za kliknięcia w link. Jest jednak kilka istotnych aspektów z których nie wszyscy zdają sobie sprawę, a które mogą usprawnić funkcjonowanie Twojej kampanii reklamowej.

czytaj dalej
12 czerwca 2017

 


  • VERT Mirosław Dróżdż
  • ul. Siemianowicka 31/1, 40-902 Bytom
  • NIP: 626-277-82-58
  • REGON: 241227731
  • mBank 97 1140 2004 0000 3902 6237 7744
do góry