A Ty pilnujesz swojej domeny?

W dobie internetu domena to już nie tylko adres strony oraz poczty internetowej. Dla firm jest też znakiem towarowym, pozwalającym na identyfikację przedsiębiorców. Większość klientów zagląda na stronę firmy, chcąc uzyskać potrzebne informacje, albo skorzystać z oferty. Co gdy domena zniknie? Jak duże straty przyniosłoby to Twojej firmie?

czytaj dalej
20 czerwca 2017

6 rzeczy, które podkręcą Twoje reklamy Adwords

Google AdWords to system reklamowy za pomocą którego link do Twojej strony wyświetlać się będzie w górnej części listy wyników wyszukiwania Google. Narzędzie to pozwala dotrzeć do ludzi którzy szukają oferty takiej jak Twoja. Jest bardzo skutecznym i łatwo mierzalnym sposobem dotarcia do klienta, ponieważ płacimy nie za wyświetlenia, ale za kliknięcia w link. Jest jednak kilka istotnych aspektów z których nie wszyscy zdają sobie sprawę, a które mogą usprawnić funkcjonowanie Twojej kampanii reklamowej.

czytaj dalej
12 czerwca 2017

O technikach zdobienia kubków i filiżanek reklamowych słów kilka...

Jako uzupełnienie naszego poprzedniego wpisu o tym jak łatwo wyceniać kubki reklamowe przygotowaliśmy kilka słów o rodzajach możliwych zdobień ceramiki reklamowej. Wierzymy, że po przeczytaniu tego artykułu rozjaśnimy Wam kilka najczęściej pojawiających się wątpliwości. Która z dostępnych opcji najlepsza jest, aby nadruk był odporny na zmywanie w zmywarce? Jaką technikę wybrać, aby kolory były żywe? Tego dowiecie się z poniższych akapitów.

czytaj dalej
29 maja 2017

Test najpopularniejszych pamięci USB o pojemności 8GB

Test pendrive 8GB

Pamięci USB, czyli tak zwanych Pendrivów (stosowane zamiennie nazwy: Pendrajw, Pamięć flash, USB Flash Disk, USB Stick, pendrive)  nie trzeba nikomu przedstawiać. Istnieją w naszym codziennym życiu i są najlepszym mobilnym dyskiem na wszelkiego rodzaju pliki. Dzięki nim w prosty sposób możemy przenosić dane z komputera A na komputer B. Wystarczy zapisać np. dokument, wyciągnąć Pendrive z portu komputera i włożyć go w podobne gniazdo na maszynie docelowej.

czytaj dalej
18 maja 2017

Jak łatwo wycenić kubki reklamowe?

Kubek z firmowym nadrukiem to nadal jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych wśród polskich firm. Świetnie nadaje się jako towarzysz porannej kawy i jednocześnie ciągle jest nośnikiem godnie prezentującym, np. firmowe logo.

Tak jak w przypadku pozostałych gadżetów reklamowych, jak np. pendrive czy smyczy z nadrukiem ostateczny wygląd kubka reklamowego zależy od dobrze przygotowanego projektu i wysokiej jakości nadruku. Możliwe są proste, jednokolorowe nadruki pokazujące monochromatyczne logo naszej firmy, jak i złożone z wielu kolorów, zaawansowane projekty składające się z grafiki w pełnych kolorach.

czytaj dalej
18 maja 2016

 


  • VERT Mirosław Dróżdż
  • ul. Siemianowicka 31/1, 40-902 Bytom
  • NIP: 626-277-82-58
  • REGON: 241227731
  • mBank 97 1140 2004 0000 3902 6237 7744
do góry