Kubki reklamowe na święta

Nadchodzą święta, to ostatni dzwonek na zakup prezentów dla klientów Państwa firmy. Najlepszymi prezentami są przedmioty codziennego użytku, ponieważ wykonana na nich reklama na długo zakotwiczy w pamięci odbiorcy. W tej sytuacji idealnie sprawdzą się kubki z logo i ciekawym motywem świątecznym. Z okazji nadchodzących świąt przygotowaliśmy dla Państwa kilka gotowych już ceramicznych zestawów świątecznych.

czytaj dalej
10 grudnia 2013

Logo - liczą się szczegóły

Tym razem przedstawiamy najnowszą realizację logo.
Naszym zadaniem było stworzenie znaku, dla firmy rekrutującej inżynierów dla firm w Europie. Firma posiadała do tej pory swoje logo, jednakże jego elementem była polska flaga oraz słowo “Polish”, a ponieważ działalność firmy rozszerzyła się na rynek całej Europy, znak stał się nieaktualny. Dotychczasowe logo:

czytaj dalej
20 sierpnia 2013

Czym jest testowanie A/B

Testowanie A/B jest jednym z najłatwiejszych sposobów na zwiększenie współczynnika konwersji i dowiedzenie się czegoś więcej o swoich użytkownikach i klientach. Specjaliści od marketingu internetowego coraz chętniej korzystają z testowania A/B, ponieważ nie jest ono proste, nie zabiera dużo czasu oraz łatwo wyciągać wnioski z jego efektów.

czytaj dalej
08 sierpnia 2013

Dlaczego unikalne opisy i zdjęcia produktów w sklepie są istotne

Oryginalne opisy i zdjęcia są poważnym wyzwaniem, któremu muszą sprostać sklepy internetowe. Jest to najlepszy sposób na wypromowanie produktu i uczynienie go bardziej pożądanym przez konsumentów. Powiedzmy sobie to wprost: przygotowanie unikalnych, niepowtarzających się i dokładnych opisów produktów jest zajęciem czasochłonnym. Jest to jeden z powodów, dla których w tak wielu sklepach spotykamy te same opisy, przygotowane przez producentów. Innym powodem polegania na duplikowanych opisach jest niewiedza, a także nieumiejętność stworzenia nowych opisów i wykonaniu dodatkowych zdjęć.

czytaj dalej
31 lipca 2013

Nowa realizacja - ekologiczne logo.

Zadaniem jakie postawił przed nami Klient, było zaprojektowanie nowego znaku dla jego firmy o nazwie Faktoria. Główną specjalnością Faktorii jest sprzedaż i montaż urządzeń pozwalających korzystać z Odnawialnych Źródeł Energii oraz sprzedaż projektów i materiałów do budowy budynków pasywnych. Firma posiadała do tej pory logo, mające nawiązywać kolorem zielonym do proekologicznej działalności, zdecydowano się jednak na zmianę wizerunku lepiej i pełniej wpisującego się w kierunek działania firmy.

czytaj dalej
24 lipca 2013

 


  • VERT Mirosław Dróżdż
  • ul. Siemianowicka 31/1, 40-902 Bytom
  • NIP: 626-277-82-58
  • REGON: 241227731
  • mBank 97 1140 2004 0000 3902 6237 7744
do góry