Popularne błędy na stronach www

Projektowanie dobrych stron internetowych to konieczność skupienia się na wielu różnych aspektach. Brak wiedzy lub umiejętności może sprawić, że łatwo popełnimy poważne błędy. W branży webdesignerów i web developerów jest wielka konkurencja. Aby utrzymywać się w czołówce, należy unikać pomyłek i złych rozwiązań. Co do nich zaliczamy?

czytaj dalej
12 czerwca 2013

Dlaczego warto przygotować prototyp aplikacji

Pracując w agencji interaktywnej, każdego dnia ma się do czynienia z dziesiątkami różnych projektów. Projektów, z których każdy znajduje się na innym etapie zaawansowania i uzyskiwania akceptacji klienta. W obliczu często powtarzających się zmian i  przeróbek, wiele firm zdecydowało się na tworzenie prototypów dla zamówionych aplikacji.

czytaj dalej
07 czerwca 2013

Czym jest landing page

Landing page, czyli strona docelowa, to przede wszystkim bardzo dobre narzędzie marketingowe – pod warunkiem, że zostało poprawnie zaprojektowane i wykonane. Podstawowym celem strony docelowej w marketingu online jest motywowanie, informowanie, przekonywanie oraz sprzedaż produktu użytkownikowi, który na tej stronie się znalazł. Jednym słowem: konwersja. Brzmi nieźle, prawda?

czytaj dalej
29 maja 2013

Responsive design, czyli elastyczne projektowanie

Termin responsive design używany jest do opisywania stron internetowych, odpowiadającym różnym urządzeniom i rozdzielczościom ekranów. Strony tworzone w ten  sposób, wykorzystują specyficzne techniki stylów, liczne kaskadowe arkusze CSS oraz skrypty wykonywane po stronie klienta. Dzięki temu, w zależności od zmiany rozdzielczości i rozmiaru ekranu, na stronie odbywają się różnorodne interakcje zawartości.

Sposób obsługiwania stron wyświetlanych na telefonach komórkowych, tabletach oraz mniejszych ekranach, jest zupełnie inny niż na ekranie standardowego laptopa lub monitora LCD. Z pewnością pamiętacie czasy, kiedy wiele firmy tworzyło swoje strony w wersji na urządzenia mobilne. Adresy tych stron były zazwyczaj poprzedzone literką „m”.
Przykład adresu dla wersji mobilnej strony: www.mfacebook.com lub www.m.facebook.com
czytaj dalej
08 maja 2013


Logo Wymieniajmy.pl

Zaprojektowaliśmy logo dla powstającego właśnie portalu wymian pomiędzy użytkownikami.

Podstawowym założeniem projektu miało być skojarzenie znaku z czynnością wymiany/zamiany. Znak graficzny miał sugerować dziedzinę portalu, tak aby w przyszłości mógł być używany również bez logotypu.

czytaj dalej
11 kwietnia 2013

 


  • VERT Mirosław Dróżdż
  • ul. Siemianowicka 31/1, 40-902 Bytom
  • NIP: 626-277-82-58
  • REGON: 241227731
  • mBank 97 1140 2004 0000 3902 6237 7744
do góry