Zadaniem jakie postawił przed nami Klient, było zaprojektowanie nowego znaku dla jego firmy o nazwie Faktoria. Główną specjalnością Faktorii jest sprzedaż i montaż urządzeń pozwalających korzystać z Odnawialnych Źródeł Energii oraz sprzedaż projektów i materiałów do budowy budynków pasywnych. Firma posiadała do tej pory logo, mające … 24 lipca 2013
Zrozumienie podstaw stojących za wyborem metody pozycjonowania i doboru słów kluczowych jest konieczne przed wdrażaniem SEO dla swojej strony. Techniki i metody pozycjonowania nieustannie ewoluują. Przykładem najbardziej widocznej zmiany, jest zrezygnowania z pozycjonowania strony głównej na wszystkie interesujące słowa kluczowe.
Początkiem czerwca, mBank – pierwszy internetowy Bank w Polsce, przeszedł wielką metamorfozę. Zmiany, które dosięgły logo banku, stronę internetową oraz system transakcyjny wywołały wiele różnych opinii, stając się również tematem głębszych dyskusji na temat odświeżania marki, funkcjonalności oraz nowych trendów w projektowaniu i obsłudze … 10 lipca 2013
Dlaczego spójność jest tak ważna w firmowym brandingu? Prawdopodobnie słyszeliście o tym wcześniej, ale na wszelki wypadek powtarzamy: spójne logo oraz identyfikacja wizualna są najlepszą drogą do sukcesu marki.
Z punktu widzenia projektanta, oznacza ona:
Teoretyczne rozważania nad graficznym projektowaniem stron, identyfikacji wizualnej firm oraz innych materiałów promocyjnych, można podzielić na kilka kategorii: prostota, spójność, skuteczność.
Podobnie jak zmienia się moda odzieżowa, zmieniają się trendy w projektowaniu. Na całym świecie odchodzi się od tego, co było popularne …!--more--> 26 czerwca 2013