OSTATNIO NA NASZYM BLOGU

Nowa realizacja - ekologiczne logo.

Zadaniem jakie postawił przed nami Klient, było zaprojektowanie nowego znaku dla jego firmy o nazwie Faktoria. Główną specjalnością Faktorii jest sprzedaż i montaż urządzeń pozwalających korzystać z Odnawialnych Źródeł Energii oraz sprzedaż projektów i materiałów do budowy budynków pasywnych. Firma posiadała do tej pory logo, mające … 24 lipca 2013

"Long Tail" Pozycjonowanie na wiele słów kluczowych

Zrozumienie podstaw stojących za wyborem metody pozycjonowania i doboru słów kluczowych jest konieczne przed wdrażaniem SEO dla swojej strony. Techniki i metody pozycjonowania nieustannie ewoluują. Przykładem najbardziej widocznej zmiany, jest zrezygnowania z pozycjonowania strony głównej na wszystkie interesujące słowa kluczowe.

Jedna strona, wszystkie słowa …

17 lipca 2013

O Nowym logo i stronie mBanku

Początkiem czerwca, mBank – pierwszy internetowy Bank w Polsce, przeszedł wielką metamorfozę. Zmiany, które dosięgły logo banku, stronę internetową oraz system transakcyjny wywołały wiele różnych opinii, stając się również tematem głębszych dyskusji na temat odświeżania marki, funkcjonalności oraz nowych trendów w projektowaniu i obsłudze … 10 lipca 2013

Spójne logo i identyfikacja wizualna

Dlaczego spójność jest tak ważna w firmowym brandingu? Prawdopodobnie słyszeliście o tym wcześniej, ale na wszelki wypadek powtarzamy: spójne logo oraz identyfikacja wizualna są najlepszą drogą do sukcesu marki.

Czym jest spójność w logo i identyfikacji wizualnej?

Z punktu widzenia projektanta, oznacza ona:

  • Stosowanie na wszystkich …
03 lipca 2013

Mniej to więcej

Teoretyczne rozważania nad graficznym projektowaniem stron, identyfikacji wizualnej firm oraz innych materiałów promocyjnych, można podzielić na kilka kategorii: prostota, spójność, skuteczność.

Prostota w projektowaniu

Podobnie jak zmienia się moda odzieżowa, zmieniają się trendy w projektowaniu. Na całym świecie odchodzi się od tego, co było popularne … 26 czerwca 2013

CHCESZ O COŚ ZAPYTAĆ?
https://vert.info.pl/blog/7

no spam Brak SPAMu
Oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 $1 kodeksu cywilnego. Aby uzyskać dokładną wycenę prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT (23%). Koszty transportu nie są wliczone w cenę, chyba że podano inaczej.