O Nowym logo i stronie mBanku

Początkiem czerwca, mBank – pierwszy internetowy Bank w Polsce, przeszedł wielką metamorfozę. Zmiany, które dosięgły logo banku, stronę internetową oraz system transakcyjny wywołały wiele różnych opinii, stając się również tematem głębszych dyskusji na temat odświeżania marki, funkcjonalności oraz nowych trendów w projektowaniu i obsłudze stron.

Nowe logo mBanku

Logo mBanku to element, na którym najlepiej widać wprowadzone zmiany. Dotychczasowy, dwu modułowy logotyp składał się z niebieskiego napisu „mBank” wykonanego standardową czcionką szeryfową i wielokolorowego kwiatka. Łącznie, w logo występowało aż 5 kolorów: czarny, czerwony, zielony, żółty i niebieski.

Funkcjonujące od początku istnienia mBanku logo z kwiatkiem, zostało zastąpione jedno modułowym logotypem w kształcie prostokąta. Kolorystyka wzbogacona o biel, pozostała prawie taka sama jak w pierwszej wersji (w nowym logo kolor czerwony występuje w dwóch odcieniach). Poza napisem „mBank” (wykonanym nowym fontem), kolory są jedynym elementem łączącym stare z nowym. Projektanci umieścili nazwę banku na barwnym tle, zbudowanym z pionowych pasków różnej szerokości.

 

 

 

Odmienione oblicze strony internetowej

 

Dotychczasowa strona internetowa mBanku była statyczna, zbudowana w oparciu o klasyczny, poziomy układ. W górnej części znajdowało się logo, obok wyszukiwarka. Poniżej poziomy pasek nawigacyjny, a pod nim przestrzeń na treść. Całość była zamknięta stopką z najważniejszymi linkami i informacjami o numerach telefonów. Jednokolorowe białe tło było wygodne dla użytkownika.

Nowa, dynamiczna strona mBanku nabrała stonowanych, grafitowych kolorów i została zbudowana z użyciem tła w postaci pełnowymiarowych zdjęć. W górnej części pozostał odświeżony pasek menu. Dół również posiada wygodną i praktyczną stopkę z linkami. Największe zmiany widoczne są w części środkowej. Odsyłacze do oferty banku zostały został zamknięte i opisane w prostokątnych blokach, których układ może kojarzyć się z kafelkowym interfejsem systemu Windows 8.

 

 

 

Przebudowany system transakcyjny

 

Największe wątpliwości wśród użytkowników mBanku wzbudził zupełnie nowy interfejs mBanku. Jest on całkowitym przeciwieństwem tego, do czego bank przyzwyczaił swoich klientów. Stary system transakcyjny, pomimo że niezbyt rozbudowany wizualnie, miał dwie podstawowe zalety – był przejrzysty i łatwy w obsłudze. Posiadał menu standardowo umieszczone po lewej stronie, a wszystkie informacje o rachunkach i pozostałych produktach i usługach były czytelnie pogrupowane w tabelki. Prosta i funkcjonalność systemu transakcyjnego było tym, co w mBanku doceniali wszyscy klienci.

Czytaj dalej na następnej stronie...  1 2 Następna strona
CHCESZ O COŚ ZAPYTAĆ?
https://vert.info.pl/blog/w/60/o-nowym-logo-i-stronie-mbanku

no spam Brak SPAMu
Oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 $1 kodeksu cywilnego. Aby uzyskać dokładną wycenę prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT (23%). Koszty transportu nie są wliczone w cenę, chyba że podano inaczej.