Nie da się ukryć, że wkroczyliśmy w nową erę marketingu. W erę e-commerce. W tej nowej erze szczególnie wyróżnia się jedna strategia: inbound marketing.
Inbound Marketing skupia się na wprowadzeniu klienta do firmy, a nie na ich nachalnym poszukiwaniu. W skrócie: informujemy, doradzamy, pokazujemy. Nie stosujemy agresywnego …!--more--> 21 czerwca 2013
Projektowanie dobrych stron internetowych to konieczność skupienia się na wielu różnych aspektach. Brak wiedzy lub umiejętności może sprawić, że łatwo popełnimy poważne błędy. W branży webdesignerów i web developerów jest wielka konkurencja. Aby utrzymywać się w czołówce, należy unikać pomyłek i złych rozwiązań. Co do nich zaliczamy?
Pracując w agencji interaktywnej, każdego dnia ma się do czynienia z dziesiątkami różnych projektów. Projektów, z których każdy znajduje się na innym etapie zaawansowania i uzyskiwania akceptacji klienta. W obliczu często powtarzających się zmian i przeróbek, wiele firm zdecydowało się na tworzenie prototypów dla … 07 czerwca 2013
Landing page, czyli strona docelowa, to przede wszystkim bardzo dobre narzędzie marketingowe – pod warunkiem, że zostało poprawnie zaprojektowane i wykonane. Podstawowym celem strony docelowej w marketingu online jest motywowanie, informowanie, przekonywanie oraz sprzedaż produktu użytkownikowi, który na tej stronie się znalazł. Jednym słowem: konwersja. Brzmi … 29 maja 2013
Termin responsive design używany jest do opisywania stron internetowych, odpowiadającym różnym urządzeniom i rozdzielczościom ekranów. Strony tworzone w ten sposób, wykorzystują specyficzne techniki stylów, liczne kaskadowe arkusze CSS oraz skrypty wykonywane po stronie klienta. Dzięki temu, w zależności od zmiany rozdzielczości i rozmiaru ekranu, na … 08 maja 2013