Projektowanie dobrych stron internetowych to konieczność skupienia się na wielu różnych aspektach. Brak wiedzy lub umiejętności może sprawić, że łatwo popełnimy poważne błędy. W branży webdesignerów i web developerów jest wielka konkurencja. Aby utrzymywać się w czołówce, należy unikać pomyłek i złych rozwiązań. Co do nich zaliczamy?
Pracując w agencji interaktywnej, każdego dnia ma się do czynienia z dziesiątkami różnych projektów. Projektów, z których każdy znajduje się na innym etapie zaawansowania i uzyskiwania akceptacji klienta. W obliczu często powtarzających się zmian i przeróbek, wiele firm zdecydowało się na tworzenie prototypów dla … 07 czerwca 2013
Landing page, czyli strona docelowa, to przede wszystkim bardzo dobre narzędzie marketingowe – pod warunkiem, że zostało poprawnie zaprojektowane i wykonane. Podstawowym celem strony docelowej w marketingu online jest motywowanie, informowanie, przekonywanie oraz sprzedaż produktu użytkownikowi, który na tej stronie się znalazł. Jednym słowem: konwersja. Brzmi … 29 maja 2013
Termin responsive design używany jest do opisywania stron internetowych, odpowiadającym różnym urządzeniom i rozdzielczościom ekranów. Strony tworzone w ten sposób, wykorzystują specyficzne techniki stylów, liczne kaskadowe arkusze CSS oraz skrypty wykonywane po stronie klienta. Dzięki temu, w zależności od zmiany rozdzielczości i rozmiaru ekranu, na … 08 maja 2013
Zaprojektowaliśmy logo dla powstającego właśnie portalu wymian pomiędzy użytkownikami.
Podstawowym założeniem projektu miało być skojarzenie znaku z czynnością wymiany/zamiany. Znak graficzny miał sugerować dziedzinę portalu, tak aby w przyszłości mógł być używany również bez logotypu.
Klient określił główne charakterystyczne cechy serwisu …!--more--> 11 kwietnia 2013