OSTATNIO NA NASZYM BLOGU

Kilka słów o Żubrze

Zainteresowaliśmy się w ostatnich dniach kampanią reklamową Żubra. Producenci zachęcają do brania udziału w loterii, polegającej na wpisywaniu kodów znajdujących się pod kapslami butelek oraz zawleczkami puszek ich "napoju chłodzącego".Jest jednak pewien detal, na który zwróciliśmy uwagę. Po zerwaniu zawleczki z puszki, oraz przejściu na stronę … 17 czerwca 2011

Light is everything - projekt logo

Projektowanie logo Light is everything

"Light is everything Ltd" to firma organizująca szkolenia dla fotografów. Szkolenia te obejmować będą zakres technicznej i merytorycznej wiedzy na temat fotografii reportażowej i ślubnej.

W wypełnionym briefie Klient wyraźnie nakreślił kierunek, w którym powinniśmy zmierzać projektując logo: "Coś mocno kojarzące się z dobrym światłem, … 07 czerwca 2011

Firma czy freelancing?

Wiele osób staje przed dylematem, czy realizację zlecenia zlecić freelancerowi, czy też firmie, np. agencji reklamowej. W poniższym artykule spróbujemy przedstawić argumenty, które być może i Tobie ułatwią ten trudny wybór.

1. Okres istnienia firmy i działania freelancera na rynku

Na początku musisz postawić sobie pytanie - czy firma lub … 20 października 2010

3 obszary wyróżnienia kluczem do sukcesu

Istnieje teoria, która mówi, iż aby osiągnąć sukces i być lepszym od konkurencji, Twoja firma musi przewyższać innych w kilku aspektach. Produkty lub usługi muszą być w jakiś sposób lepsze: wyższej jakości, tańsze, łatwiej dostępne - ogólnie bardziej atrakcyjne.

Michael Treacy i Fred Wirsma w swojej książce Discipline of Market Leaders12 października 2010

Dlaczego warto wdrażać systemy zarządzania w firmie?

Niezależnie od tego jaki biznes prowadzisz, zapewne zdarzyło Ci się zapomnieć, że miałeś oddzwonić w istotnej sprawie, czy też zamówić brakujące materiały. Być może doświadczyłeś również sytuacji, w których nie byłeś w stanie opanować wszystkiego co działo się w Twojej firmie. Zapytania, telefony, wnioski, rozliczenia, realizacje … 24 lipca 2010

CHCESZ O COŚ ZAPYTAĆ?
https://vert.info.pl/blog/18

no spam Brak SPAMu
Oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 $1 kodeksu cywilnego. Aby uzyskać dokładną wycenę prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT (23%). Koszty transportu nie są wliczone w cenę, chyba że podano inaczej.