"Long Tail" Pozycjonowanie na wiele słów kluczowych

Zrozumienie podstaw stojących za wyborem metody pozycjonowania i doboru słów kluczowych jest konieczne przed wdrażaniem SEO dla swojej strony. Techniki i metody pozycjonowania nieustannie ewoluują. Przykładem najbardziej widocznej zmiany, jest zrezygnowania z pozycjonowania strony głównej na wszystkie interesujące słowa kluczowe.

czytaj dalej
17 lipca 2013

O Nowym logo i stronie mBanku

Początkiem czerwca, mBank – pierwszy internetowy Bank w Polsce, przeszedł wielką metamorfozę. Zmiany, które dosięgły logo banku, stronę internetową oraz system transakcyjny wywołały wiele różnych opinii, stając się również tematem głębszych dyskusji na temat odświeżania marki, funkcjonalności oraz nowych trendów w projektowaniu i obsłudze stron.

czytaj dalej
10 lipca 2013

Spójne logo i identyfikacja wizualna

Dlaczego spójność jest tak ważna w firmowym brandingu? Prawdopodobnie słyszeliście o tym wcześniej, ale na wszelki wypadek powtarzamy: spójne logo oraz identyfikacja wizualna są najlepszą drogą do sukcesu marki.

czytaj dalej
03 lipca 2013

Mniej to więcej

Teoretyczne rozważania nad graficznym projektowaniem stron, identyfikacji wizualnej firm oraz innych materiałów promocyjnych, można podzielić na kilka kategorii: prostota, spójność, skuteczność.

czytaj dalej
26 czerwca 2013

Czym jest inbound marketing

Nie da się ukryć, że wkroczyliśmy w nową erę marketingu. W erę e-commerce. W tej nowej erze szczególnie wyróżnia się jedna strategia: inbound marketing.

czytaj dalej
21 czerwca 2013

 


  • VERT Mirosław Dróżdż
  • ul. Siemianowicka 31/1, 40-902 Bytom
  • NIP: 626-277-82-58
  • REGON: 241227731
  • mBank 97 1140 2004 0000 3902 6237 7744
do góry