Dlaczego powstała marka AVENIDO?

Tak ma wyglądać nowo powstający budynek z przeznaczeniem wynajmu powierzchni dla firm. Powstaje on na granicy Piekar Śląskich oraz Bytomia:

Inwestorem jest firma inMIX, która do tej pory zajmowała się głównie sprzedażą AGD i sprzętu elektronicznego.

Ponadto firma działała również aktywnie na rynku nieruchomości, posiadając kilka budynków pod wynajem. W ostatnim czasie ta dziedzina działalności firmy zaczęła się rozszerzać, dlatego właściciel zdecydował o stworzeniu dodatkowej podgrupy dla firmy inMIX, w celu rozdzielenia sprzedaży z wynajmem nieruchomości.

Naszym zdaniem lepszym rozwiązaniem było stworzenie nowej osobnej marki, tak aby nie mieszać ze sobą dwóch zupełnie różnych dziedzin działalności, tym bardziej, że firma inMIX działa już na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego dłuższy czas i gdzie ma już wypracowaną swoją pozycję. Zasugerowaliśmy Klientowi to rozwiązanie, a nasze sugestie zostały pozytywnie odebrane.

Pierwszym krokiem było stworzenie nazwy dla nowej marki oraz zaplanowanie strategii komunikacji biznesowej. Zaczęliśmy od burzy mózgów oraz kilku spotkań w celu określenia wyróżników oferty na tle konkurencji.

Strategia komunikacji, na początku naszych prac nie była jeszcze określona, dlatego trudniej było wymyślić odpowiednią nazwę dla nowej marki. Podczas prac padło wiele propozycji. Jedną z nich było NobleSpot. Miało się wpisywać w wizję nieruchomości wyjątkowych, unikalnych, ponieważ charakteryzuje je wysoki standard i świetna jakość. Nazwa ta jednak została uznana przez naszego Klienta za zbyt podniosłą, ponieważ atutem oferowanych powierzchni ma być również dobra cena, a taka nazwa mogłaby wprowadzać przyszłych klientów firmy w błąd.

Przełom w pracach nastąpił, kiedy dowiedzieliśmy się, że nowa inwestycja jest o tyle unikalna, że pozwala na wydzielenie pewnej dowolnej przestrzeni magazynowej oraz dostosowanie powierzchni handlowych do konkretnych potrzeb klientów. Możliwe jest stworzenie przestrzeni dopasowanych ściśle do ich wymagań. Wspólnie uznaliśmy, iż jest to na tyle unikalna cecha, że zbudowanie na jej podstawie wizerunku będzie dobrym i najwłaściwszym rozwiązaniem.

W ten sposób podczas dalszych prac powstała nazwa AVENIDO, idealnie wpisująca się w naszą wizję (AVENIDO z hiszpańskiego oznacza "dobrany; dopasowany"),

Hasłem "Przestrzeń dopasowana do potrzeb" uzupełniliśmy marketingowy przekaz marki.

Wadą wybranej nazwy AVENIDO jest znak "V", który dość trudno przedyktować. Aby rozwiązać ten problem zakupiliśmy również domenę "awenido.pl", która przekierowuje na poprawnie zapisaną - w ten sposób rozwiązaliśmy problem z ustnym przekazywaniem nazwy.

Finalnie przygotowaliśmy dwie propozycje logo AVENIDO.

Pierwsza z nich bazowała na prostym sygnecie. Umieszczenie w kwadracie litery „a” z logotypu, interpretować można jako pionowy rzut pomieszczenia. Propozycja ta była uniwersalna, ponieważ nie nawiązywała bezpośrednio do dziedziny działalności. Dla Klienta ta ogólnikowość znaku była jednak wadą, dlatego zdecydował się na drugą zaproponowaną przez nas propozycję. Projekt nawiązuje do działalności firmy - przedstawia budynki, ale w sposób niedosłowny, nieco abstrakcyjny. W ten sposób spełniliśmy założenia, aby nie zamykać drogi rozwoju firmy i umożliwić jej rozszerzenie działalności na rynek mieszkaniowy oraz każdy inny związany z nieruchomościami.

Następnie wykonaliśmy szereg materiałów reklamowych: ofertę (w postaci pdf oraz przygotowaną pod druk), papier firmowy, wizytówki, bannery reklamowe oraz reklamę na autobus.

Stworzyliśmy również stronę internetową. Użyliśmy technologii "responsive design" co oznacza, iż strona dostosowuje się do rozmiaru urządzenia, na którym jest otwierana. Wygląda dobrze zarówno na telefonach komórkowych, tabletach jak i laptopach.

Trzymamy kciuki za realizację inwestycji oraz sukces AVENIDO. Jednocześnie zachęcamy do zapoznania się z ofertą firmy oraz wynajmu nowoczesnej powierzchni dopasowanej do potrzeb.

Poprzedni wpis
« Świąteczny akcent w reklamie
Następny wpis
Projekt logo - Dieto Centrum »
CHCESZ O COŚ ZAPYTAĆ?
https://vert.info.pl/blog/w/41/dlaczego-powstala-marka-avenido

no spam Brak SPAMu
Oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 $1 kodeksu cywilnego. Aby uzyskać dokładną wycenę prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT (23%). Koszty transportu nie są wliczone w cenę, chyba że podano inaczej.