Jak łatwo wycenić kubki reklamowe?

Powierzchnie nadruku, każdego dostępnego kubka z naszej oferty, dzielą się na dwa najpopularniejsze rodzaje – powierzchnia pod nadruk bezpośredni (tzw. Direct Print) oraz powierzchnia pod nadruk kalką (tzw. Transfer Print). Każda z w/w technologii ma swoje zalety oraz ograniczenia. Na tym etapie najważniejsze parametry, na które warto zwrócić uwagę, to obszar na którym może znaleźć się nadruk oraz ilość kolorów, które będzie można nadrukować na kubku. Uogólniając – druk bezpośredni jest tańszy, ale posiada mniejsze pole do zadrukowania a kalkomania wyceniana jest drożej jednak istnieje możliwość naniesienia nadruku na większej powierzchni.

Warto zapoznać się z przykładowym plikiem PDF z powierzchniami nadruku przygotowanym przez naszego grafika - pobierz powierzchnię nadruku dla kubka reklamowego Ilona (020KM)

Od czego zależy cena kubka z nadrukiem?

Cena końcowa kubka z nadrukiem zależy przede wszystkim od jego modelu, ilości kolorów nadruku, wybranej powierzchni nadruku (może być to zarówno jedno miejsce jak i kilka) oraz pożądanej technologii druku.

Czytaj dalej na następnej stronie...  Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
CHCESZ O COŚ ZAPYTAĆ?
https://vert.info.pl/blog/w/77/jak-latwo-wycenic-kubki-reklamowe/2

no spam Brak SPAMu
Oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 $1 kodeksu cywilnego. Aby uzyskać dokładną wycenę prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT (23%). Koszty transportu nie są wliczone w cenę, chyba że podano inaczej.