Jak łatwo wycenić kubki reklamowe?

Kubek z firmowym nadrukiem to nadal jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych wśród polskich firm. Świetnie nadaje się jako towarzysz porannej kawy i jednocześnie ciągle jest nośnikiem godnie prezentującym, np. firmowe logo.

Tak jak w przypadku pozostałych gadżetów reklamowych, jak np. pendrive czy smyczy z nadrukiem ostateczny wygląd kubka reklamowego zależy od dobrze przygotowanego projektu i wysokiej jakości nadruku. Możliwe są proste, jednokolorowe nadruki pokazujące monochromatyczne logo naszej firmy, jak i złożone z wielu kolorów, zaawansowane projekty składające się z grafiki w pełnych kolorach.

Na co warto zwrócić uwagę przed kalkulacją?

Jeśli już wiesz jak ma wyglądać Twój kubek, tzn. wybrałeś konkretny model dostępny z naszego katalogu on-line kubków reklamowych, warto sprawdzić jego dostępne powierzchnie nadruku. Możesz je pobrać w formacie PDF.

Powierzchnie nadruku, każdego dostępnego kubka z naszej oferty, dzielą się na dwa najpopularniejsze rodzaje – powierzchnia pod nadruk bezpośredni (tzw. Direct Print) oraz powierzchnia pod nadruk kalką (tzw. Transfer Print). Każda z w/w technologii ma swoje zalety oraz ograniczenia. Na tym etapie najważniejsze parametry, na które warto zwrócić uwagę, to obszar na którym może znaleźć się nadruk oraz ilość kolorów, które będzie można nadrukować na kubku. Uogólniając – druk bezpośredni jest tańszy, ale posiada mniejsze pole do zadrukowania a kalkomania wyceniana jest drożej jednak istnieje możliwość naniesienia nadruku na większej powierzchni.

Warto zapoznać się z przykładowym plikiem PDF z powierzchniami nadruku przygotowanym przez naszego grafika - pobierz powierzchnię nadruku dla kubka reklamowego Ilona (020KM)

Od czego zależy cena kubka z nadrukiem?

Cena końcowa kubka z nadrukiem zależy przede wszystkim od jego modelu, ilości kolorów nadruku, wybranej powierzchni nadruku (może być to zarówno jedno miejsce jak i kilka) oraz pożądanej technologii druku.

Wszystko może brzmieć trochę enigmatycznie, dlatego dla wygody naszych klientów przygotowaliśmy kalkulator on-line kubków reklamowych. Jest on dostępny dla każdego modelu kubka widocznego w naszym katalogu – bezpośrednio na jego podstronie.

W jaki sposób skorzystać z kalkulatora?

Aby skorzystać z kalkulatora, należy przede wszystkim odnaleźć interesujący nas model kubka i wybrać przycisk "Kalkuluj" znajdujący się nad jego miniaturką.

Następnie po wyborze opcji kolorystycznej należy wpisać kilka podstawowych informacji, dzięki którym zostanie przygotowana kalkulacja:

  • powierzchnia / rodzaj nadruku,
  • ilość sztuk czyli nakład,
  • ilość kolorów nadruku (większa ilość kolorów nadruku uzależniona jest od nakładu oraz wybranego rodzaju nadruku),
  • rodzaj opakowania (zbiorcze lub jednostkowe),
  • termin realizacji (standard lub ekspres).

 

Po wpisaniu danych wejściowych następuje kalkulacja po potwierdzeniu przyciskiem „Kalkuluj”. Tak przygotowana wycena w 98% przypadków jest ceną końcową na zamówieniu. Jeśli chcesz, możesz ją wysłać do siebie na email lub skontaktować się z naszym działem handlowym w celu jej potwierdzenia. Wysłany na swój adres email będzie zawierał wszystkie informacje z kalkulatora oraz odnośnik do PDFa z powierzchniami nadruku.

Oczywiście w każdym innym, wątpliwym przypadku również możesz do nas napisać lub zadzwonić.

Zapraszamy!

18 maja 2016

 


  • VERT Mirosław Dróżdż
  • ul. Siemianowicka 31/1, 40-902 Bytom
  • NIP: 626-277-82-58
  • REGON: 241227731
  • mBank 97 1140 2004 0000 3902 6237 7744
do góry