Nowe wyzwanie - logo Professional BHP

Tym razem naszym zadaniem było stworzenie logo dla nowo powstającej firmy oferującej szeroki zakres usług BHP i PPOŻ. Rozpoczynając pracę nad projektem otrzymaliśmy wypełniony brief, który dawał nam pełną dowolność. Naszym najważniejszym założeniem było unikanie wszelkich popularnych motywów kojarzących się z BHP. Ponieważ nazwa firmy dokładnie określa profil jej działalności, nie było potrzeby dodatkowo mówić o tym symbolem. Naszym celem za to, było skupić się na przekazaniu sygnetem efektu pracy firmy - czyli spełnianie wszystkich norm bezpieczeństwa.

Jednym z pierwszych skojarzeń z niezawodnością usług i spełnianiem przepisów, był znak poprawności. Nawiązuje on do prawidłowego wypełniania kolejnych punktów zasad BHP. Według nas dobrze wizualizował również spełnianie głównych założeń firmy, które mają charakteryzować firmę i być jej największymi atutami:

Znaczek z listy wypunktowania profesjonalizm

Znaczek z listy wypunktowania terminowość

Znaczek z listy wypunktowania przystępna cena

Pierwsza propozycja logo BHP

W pierwszym projekcie przesłanym do Klienta, wykorzystaliśmy wizualizację checkboxa z poprawnym zaznaczeniem. Sygnet uzupełniliśmy prostym logotypem, tak aby znak był jak najbardziej przejrzysty i czytelny. Wykorzystany kolor czerwony jest wyrazisty i zwraca uwagę na elementy najistotniejsze: BHP i poprawność. Nasz drugi projekt również nawiązywał do tego samego symbolu, ale dopełniliśmy go motywem tarczy, która kojarzy się z zapewnianiem ochrony i bezpieczeństwa:

Druga propozycja logo z motywem tarczy

Pierwszy z projektów od razu został zaakceptowany przez naszego Klienta i mogliśmy przystąpić do pracy nad stroną internetową, wizytówką i ulotką. Naszym zadaniem było również dobranie odpowiedniego zdjęcia, które wykorzystywane byłoby we wszystkich dalszych przygotowywanych pracach, i które dobrze kojarzyłoby się z firmą.

Wizualizacje innych usług

Zaprojektowana przez nas strona internetowa ma za zadanie spełniać medium informacyjne oraz umożliwiać kontakt z firmą. Dla uatrakcyjnienia projektu oraz nadania mu dynamizmu przygotowaliśmy animację w technologii flash.

28 maja 2012

 


  • VERT Mirosław Dróżdż
  • ul. Siemianowicka 31/1, 40-902 Bytom
  • NIP: 626-277-82-58
  • REGON: 241227731
  • mBank 97 1140 2004 0000 3902 6237 7744
do góry