Case study FEZ

Tym razem naszym zadaniem było zaprojektowanie i realizacja teczki reklamowej oraz folii na samochód dla Fabryki Elementów Złącznych - firmy zajmującej się produkcją m.in. śrub, nakrętek, podkładek sprężystych, elementów złącznych do nawierzchni kolejowej. Firma posiada swoje logo, jednak nie ma opracowanej spójnej identyfikacji. Zwykle w takich projektach, kiedy dana firma nie ma stworzonej identyfikacji wizualnej, ale ma już logo i np. wizytówki, czy stronę internetową, staramy się projektować inne materiały w oparciu o już istniejącą koncepcję graficzną, tak aby wszystkie materiały reklamowe firmy tworzyły jedną spójną całość. Czasem jednak warto stworzyć identyfikację graficzną od podstaw, nawet kosztem rezygnacji z istniejących już i wydrukowanych np. wizytówek.

W tym przypadku naszym zadaniem było zaprojektowanie grafiki od początku. Dostaliśmy logo firmy i wskazówkę, aby projekty nie zawierały zdjęć elementów produkowanych przez firmę. Pierwsze zlecenie dotyczyło teczki ofertowej. Staraliśmy się stworzyć prostą grafikę w kolorystyce loga firmy. Aby nawiązać do profilu działalności firmy, użyliśmy prostego schematu nakrętki jako motywu występującego w tle.

Teczki dla firmy FEZ

Kolejnym zadaniem było zaprojektowanie grafiki na samochód. Wykorzystaliśmy tutaj ten sam motyw, który widnieje na teczce, dzięki temu powstaje spójny graficznie wizerunek firmy.

Oklejenie samochodu firmy FEZ

Drugi bok samochodu firmy FEZ

19 czerwca 2012

 


  • VERT Mirosław Dróżdż
  • ul. Siemianowicka 31/1, 40-902 Bytom
  • NIP: 626-277-82-58
  • REGON: 241227731
  • mBank 97 1140 2004 0000 3902 6237 7744
do góry