Jak zadbać o wizerunek stacjonarnego serwisu elektroniki użytkowej?

Wyobraź sobie taką sytuację. Skończyłeś studia o kierunku związanym z elektroniką. Świetnie się czujesz z lutownicą w ręce i szybko stawiasz diagnozę w uszkodzonym sprzęcie elektronicznym. Po prostu – sprawnie je naprawiasz.

A może inny przykład? Masz kilkudziesięcioletnie doświadczenie w serwisowaniu elektroniki. Idziesz z trendem i wodoodporne „Soniacze” nie są dla Ciebie zagadką. Patrzysz jednak na konkurencję i masz wrażenie, że lekko odstajesz od aktualnego rynku. Tylko dlaczego, skoro trudno pobić Twoje doświadczenie w fachu, którym się zajmujesz?

„Kto nie idzie do przodu, ten się cofa”

Postaw się w skórze Twojego potencjonalnego klienta. Zepsuł Ci się laptop, którego używasz na co dzień do pracy. Szukasz więc z telefonu komórkowego serwisu, który rzetelnie by się nim zajął. A ponieważ serwisów takich jak Twój w promieniu 15 km jest kilkanaście wybór staje się trudny. Jak wyróżnisz się na tle konkurencji? A może nie ma Cię w Google moja firma i szukający nawet się o Tobie nie dowie?
Nie licz na opinie w sieci pod swoim profilem - te zwykle są negatywne lub nie ma ich wcale. W końcu tylko niezadowolony klient ma motywację żeby podzielić się w sieci swoimi emocjami.

Otwierasz sobie kilka stron internetowych serwisów, które będą mogły zająć się Twoim sprzętem. Co widzisz i na co zwrócisz uwagę? Czy chętniej zadzwonisz do firmy, której strona internetowa łatwo pokieruje Cię do podstrony kontakt i pozwoli łatwo wybrać numer telefonu. Pojedziesz w miejsce, które łatwo otworzysz w nawigacji czy zadasz sobie trud odnalezienia adresu w gąszczu informacji zawartych na stronie? Odpowiedź jest oczywista.

Trzy kroki, które spowodują, że to Ty będziesz króliczkiem

  1. Zadbaj o wizerunek. Twoje logo, strona internetowa i poszczególne elementy identyfikacji muszą grać jedną melodię, żeby dobrze się jej „słuchało”.
  2. Ułatw nawigację na Twojej stronie. Mobilna wersja strony internetowej nadal można zaliczyć do ekstrawagancji, ale to właśnie kluczowy element, które w dobie „smart” urządzeń, pozwala szybko do Ciebie dotrzeć.
  3. Zadbaj o szybki kontakt. Interaktywny numer telefonu, formularz kontaktowy on-line, możliwość szybkiej nawigacji pod wskazany adres. To kilka kanałów komunikacji, o które można zadbać przy budowaniu strony internetowej.

Oto przykład. Nasza realizacja - ST elektronika

Otrzymaliśmy zlecenie na kompleksową budowę wizerunku firmy zajmującej się naprawą nowoczesnej elektroniki użytkowej. Ta firma to ST Elektronika.

Właściwie nieograniczony zakres umiejętności naprawczych oferowanych przez firmę ST elektronika, skłonił nas do postawienia w projekcie na uniwersalny i rozpoznawany motyw ścieżki elektronicznej. Ściślej mówiąc, jest to fragment połączenia elektronicznego przechodzącego na drugą stronę płytki. Motyw ten wkomponowany jest w pierwsze litery nazwy firmy. 

Założeniem było zaprojektowanie prostego i lekkiego znaku, ponieważ w dalszej części naszej współpracy było zaprojektowanie i zaprogramowanie strony internetowej, w której zamierzaliśmy kontynuować styl i elektroniczny motyw wykorzystany w znaku graficznym. 

Wraz z projektem logo, zaprezentowaliśmy również przykładowe możliwości stworzenia ciekawej i spójnej z całością identyfikacji, materiałów firmowych, taki jak wizytówki, teczki czy papier firmowy.

Po zaakceptowaniu formy logo, przystąpiliśmy do zaprojektowania strony internetowej, której grafika jest kontynuacją wybranego graficznego kierunku ściśle nawiązującego do profilu działalności firmy.

Najważniejsze elementy strony – oferta oraz kontakt są łatwo dostępne dla odwiedzającego. Numer telefonu po kliknięciu wybierany jest przez naszego smartfona, a dzięki integracji z Google Maps łatwo można wyznaczyć trasę z naszej aktualnej lokalizacji do adresu docelowego.

Zrób krok do przodu

A jaka jest Twoja sytuacja? Posiadasz stronę responsywną? A może brakuje jej tylko kilku szczegółów, o które warto zadbać?

Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami ;)

 

CHCESZ O COŚ ZAPYTAĆ?
https://vert.info.pl/blog/w/75/jak-zadbac-o-wizerunek-stacjonarnego-serwisu-elektroniki-uzytkowej

no spam Brak SPAMu
Oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 $1 kodeksu cywilnego. Aby uzyskać dokładną wycenę prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT (23%). Koszty transportu nie są wliczone w cenę, chyba że podano inaczej.