Nowe-stare, czyli lifting logo

Wiadomym jest, że każda firma chce być jak najbardziej rozpoznawalna i zapamiętywana. Oczywiste jest również, że niezastąpionym elementem w drodze do rozpoznawalności i zdobywania nowych Klientów jest dobre logo. Sprawa w tej kwestii wydaje się oczywista, ale faktem jest również to, że logo zaprojektowane parę lat temu, może dziś wydawać się przestarzałe i o ile jest dobrze rozpoznawalne przez stałych klientów, może niekorzystnie wpływać na wizerunek firmy postrzegany przez potencjalnych, nowych klientów...
Sprawa diametralnej zmiany wizerunku jest ryzykowna, można bowiem "stracić" wypracowane lata swojej firmy i zaufanie długoletnich klientów. Wyjściem z takiej sytuacji jest możliwość liftingu dotychczasowego logo. Czasem wystarczy lekka zmiana, aby unowocześnić znak, bez obawy, że firma przestanie być rozpoznawalna.

Kilka miesięcy temu otrzymaliśmy właśnie takie zadanie - unowocześnić istniejący znak firmy Zasada.

Nowe logo prezentuje się nowocześnie, lekko i bardzo dynamicznie:

Nowe logo zasada

Dotychczasowe materiały firmy:

Nowe logo i jego użycie na samochodach firmowych.

Nowe logo świetnie prezentuje się również na gadżetach reklamowych. Na zdjęciu długopis i pendrive reklamowy.

 

26 października 2012

 


  • VERT Mirosław Dróżdż
  • ul. Siemianowicka 31/1, 40-902 Bytom
  • NIP: 626-277-82-58
  • REGON: 241227731
  • mBank 97 1140 2004 0000 3902 6237 7744
do góry