Kubki reklamowe z nadrukiem logo firmy

Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem kubków. W naszej ofercie można znaleźć wiele propozycji tanich kubków reklamowych z nadrukiem firmowym. Prosimy o użycie poniższego katalogu do wyszukania interesującego produktu. Kliknięcie na produkt pozwoli na wyświetlenie szczegółowej kalkulacji. W razie potrzeby prosimy o kontakt w celu przygotowania indywidualnej wyceny. Możesz również poczytać ciekawostki dotyczące przygotowania, techniki zdobienia oraz produkcji kubków z nadrukiem.

Technologie wykonywania nadruków na kubkach

Wszyscy, dla których temat gadżetów reklamowych nie jest obcy, z pewnością lubią dowiadywać się o nowych metodach wykonywania nadruków. W końcu to od nich zależy trwałość nadruku i jego jakość. W przypadku kubków reklamowych jest to tym bardziej ważne. Kubki z nadrukiem są bardzo narażone na możliwe uszkodzenia zdobienia, powstające podczas mycia kubków w zmywarkach. Wysokie temperatury, detergenty oraz ostre gąbki. To wszystko może działać destrukcyjne na nadruk. Chyba że wykorzystane zostaną nowoczesne metody z wypałem.

Nadruk kolorowy wypalany na kubkach w wysokiej temperaturze to najlepsza metoda, aby trwale oznakować każdy kubek lub filiżankę. Potocznie nazywany nadrukiem kalką ceramiczną, zapewnia bardzo dobre efekty końcowe. Jak wygląda cały proces produkcji nadruków kalką na kubkach? W pierwszej kolejności gotowy projekt zostaje wydrukowany na specjalnych kalkach, które zostają przycięte do rozmiarów, pozwalających na umieszczenie na powierzchni kubka. Następnie kalka umieszczona na kubku zostaje włożona do specjalnego pieca i przez kilkadziesiąt minut poddawana działaniu wysokich temperatur.

Po wyjęciu kubków i wychłodzeniu, usuwana jest z nich kalka. Naszym oczom ukazują się wówczas gotowe nadruki, na zawsze wtopione w szkliwioną powierzchnię kubka. Takim oto sposobem powstają najtrwalsze i najładniejsze kubki z nadrukiem. Bez obaw o uszkodzenia można je zmywać w zmywarkach. Wygoda ta sprawia, że metoda kalki ceramicznej z wypałem jest jedną z najczęściej wybieranych, a jednocześnie zapewnia duże możliwości wykonywania nadruków.

Najchętniej wybierane kolory kubków

Kubki reklamowe w kolorze białym to nieśmiertelna klasyka, która chyba nigdy nie wyjdzie z mody. Można ją porównać do klasycznej małej czarnej sukienki. Jednak poza tym co zawsze modne i chętnie wybierane, znajduje się to co jest trendy i na topie. Jakie więc kolory kubków reklamowych są najchętniej dziś wybierane? Spośród szerokiej palety kolorów, te najchętniej wybierane przez klientów to czarny, czerwony, niebieski i pomarańczowy. Dlaczego akurat te?

Klienci decydujący się na kubki z nadrukiem, liczą przede wszystkim na dużą czytelność tego nadruku. A taką może zapewnić odpowiedni kontrast pomiędzy tłem. W przypadku kolorów, które zostały wymienione na początku jest to łatwe do wykonania, stosując nadruk w kolorze białym. Wiele przemawia za właśnie takim zestawieniem.

Jakie więc korzyści oferują kubki z nadrukiem w jednym kolorze? Przede wszystkim jest to oszczędność na poziomie finansowym. Jednokolorowy nadruk jest łatwiejszy do wykonania, a przez to tańszy. Po drugie, czas realizacji. W nowoczesnych technologiach druku nie ma to już tak dużego znaczenia jak dawniej, jednak w pewnym wąskim zakresie w dalszym ciągu nadruk jednokolorowy może przyspieszyć czas realizacji. Trzecia zaleta monochromatycznych nadruków to czytelność i elegancja. Powszechnie przyjętą opinią jest ta, że wszystko co w jednym kolorze prezentuje się bardzo dostojnie, poważnie i elegancko. Taki efekt jest bardzo pożądany w branży reklamowej, gdyż buduje większe zaufanie do marki, produktu i usługi. Połączenie nadruku białego i kolorowego tła kubka to rozwiązanie polecane wszystkim niezdecydowanym klientom.

Opakowanie na kubki? Zbędny dodatek? Nie!

Często popełnianym błędem przez firmy zamawiające kubki z nadrukiem, jest rezygnowanie z dokupienia indywidualnych opakowań. Kubki fabrycznie są pakowane w kartony zbiorcze, zawierające 36 lub 48 sztuk kubków. Jest to wygodne rozwiązanie doskonale sprawdzające się podczas transportu i magazynowania. Jednak kiedy dochodzi do momentu, kiedy chcemy wręczyć klientowi nasz nowy gadżet, pojawia się problem. Jak tego dokonać w sposób elegancki, nie posiadając żadnego opakowania?

Pewnym rozwiązaniem może być skorzystanie z papierowych torebek prezentowych, ale to generuje dodatkowe i zupełnie niepotrzebne koszta. Koszt wyprodukowania jednej takiej torebki zazwyczaj wynosi dwukrotność ceny dopasowanego kartonika na kubek z nadrukiem. Dlatego, jeżeli niebawem planują Państwo złożenie zamówienia na kubki z nadrukiem reklamowym, zalecamy rozważenie dokupienia opakowań indywidualnych.

Jak wygląda indywidualne opakowanie na kubek reklamowy? Jest to niewielki kartonik, wykonany z białej, szarej lub kolorowej tektury z nadrukiem. Opakowania występują w dużym wyborze wielkości i modeli. Mogą na przykład zawierać wycięty otwór, tak zwane okienko, przez które można dojrzeć kubek i nadruk na nim. Inne opakowania będą mogły mieć wykonany na całej powierzchni upominkowy nadruk. W zależności od własnych potrzeb i budżetu, opakowania mogą być dołączone do wszystkich kubków, lub tylko do części. Niewielkie koszta produkcji i zakupu z pewnością są tym, co przemawia za skorzystaniem z takiej oferty.

Kubek szklany? Fanaberia czy ciekawy pomysł?

Nieprzejrzyste kubki wykonane z porcelany lub porcelitu są najczęściej spotykanymi propozycjami na rynku. Ale mają swojego godnego konkurenta, który jednak pozostaje w zdecydowanej mniejszości. Nie oznacza to jednak że kubki szklane powinny być niedoceniane przez klientów. Szklane kubki z nadrukiem są z nami obecne już od kilku lat, ale ich udział w zamówieniach nie jest duży. Wynika to między innymi z przekonania, że szkło nie jest tak samo trwałe jak porcelana. Ile w tym prawdy? Przyglądniemy się z bliska szklanym kubkom.

Szkło używane do produkcji kubków szklany to specjalny gatunek o podniesionej odporności na działanie wysokich temperatur. Szklane kubki z nadrukiem mogą mieć różne wykończenie powierzchni – gładkie, satynowe lub szronione. Nadaje im to niepowtarzalnego charakteru, a także podkreśla wygląd nadruku, umieszczonego na ich powierzchni. Kubki szklane wymagają jednak nieco innej opieki, niż kubki z porcelany. Przede wszystkim nie powinny być zmywane w zmywarkach, szczególnie tych przemysłowych, wyposażonych w obrotowe szczotki.

Szkło ma niższy próg wytrzymałości na wysokie temperatury, a to oznacza że nadruk wypalany jest w temperaturach niższych niż ten na kubkach porcelanowych. Oznacza to nieco słabszą odporność na ścieranie. Zmywanie ręczne jest wskazane również w przypadku szklanych filiżanek, a także szklanek i kufli. Nie powinno to jednak stanowić większego problemu, szczególnie jeśli zestawimy konieczność ręcznego mycia z wysokiej jakości nadrukiem na idealnie przeźroczystej ściance naczynia.

Kubek z gadżetem? To możliwe!

Kubek reklamowy sam w sobie jest postrzegany jako ciekawy gadżet, odpowiedni dla większości firm. Nie oznacza to jednak, że producenci spoczywają na laurach i nie dążą do ciągłego udoskonalania swoich produktów. Nic podobnego. Kubki z nadrukiem reklamowym nieustannie ulegają modyfikacjom. Powstają nowe modele, a starsze zostają wycofywane. Rynek ceramiki reklamowej ulega dynamicznym zmianom, regularnie przynosząc interesujące nowości. Do jednych z takich z pewnością można zaliczyć kubki z gadżetem.

Są to porcelanowe lub porcelitowe kubki, z dołączoną do nich zabawką – figurką. Ale to tylko jedna możliwość. Kubek z gadżetem może być również wyposażony w kółeczka, pozwalające na wygodne przesuwanie go po stole. Skąd pomysł aby w tak ciekawy sposób ozdobić i tak już ładne kubki reklamowe? Oczywiście wszystko wzięło się z chęci wyróżnienia produktu spośród innych, podobnych do niego. Gadżet zabawka umieszczona w górnej części uchwytu może być czymś, co przekona do zamówienia właśnie tego modelu. Pomimo że taki kubek jest droższy w zakupie, to jednak wywołuje zdecydowanie większe zainteresowanie wśród klientów, oraz klientów klientów.

Jak dobrze wykorzystać możliwości, oferowane przez kubki z nadrukiem, wyposażone w gadżet. Sekret ich skuteczności tkwi w umiejętnym dopasowaniu gadżetu do swojego profilu firmy. Piłka, samochodzik, komputer, prezent, książki czy serce. Uniwersalne kształty ozdób ułatwiają dopasowanie kubka do prowadzonej działalności, sprawiając że kubek nabiera jeszcze bardziej indywidualnego i spersonalizowanego charakteru.

Kubek i łyżeczka – idealny zestaw

Czy można wyobrazić sobie lepsze połączenie niż kubek i dopasowana do niego łyżeczka? Mając pod ręką taki zestaw, aż chce się w nim przyrządzić ulubioną kawę lub herbatę. Wszyscy, którzy cenią sobie ładną stylistykę i wysokiej jakości wykonanie, powinni bliżej zainteresować się tym, co mają do zaoferowania kubki z nadrukiem wyposażone w łyżeczkę. Do tej pory niewiele kubków występowało w takim połączeniu. Obecnie, na rynku dostępnych jest już kilka modeli kubków porcelanowych i porcelitowych, które fabrycznie są wyposażone w plastikową lub ceramiczną łyżeczkę do mieszania.

Tak drobny gadżet sprawia, że kubek nabiera zupełnie nowego wyglądu. Z prostego gadżetu staje się czymś finezyjnym i bardzo pożądanym przez każdego z nas. Kubki z nadrukiem i łyżeczkami powoli zdobywają liczne grono zwolenników, nawet pomimo nieco wyższej ceny od standardowych kubków. Idąc tropem zestawu kubek + łyżeczka, możemy trafić na jeszcze inne, ale równie ciekawe propozycje. Są to między innymi kubki z silikonowymi nakładkami i pokrywkami.

Wysokie i smukłe kubki, zostały wyposażone w silikonowe, miękki i wygodne w trzymaniu opaski. Wykonane z silikonu odpornego na działanie wysokich temperatur, stanowią dla gorąca barierę nie do pokonania, ułatwiając trzymanie rozgrzanego kubka. Od góry zabezpieczone silikonową pokrywką w identycznym kolorze, są czymś co zupełnie odmieni charakter nawet najprostszego kubka, nadając mu eleganckie i nowoczesne wzornictwo. To tylko niewielki wycinek tego, co mają do zaoferowania dziś współcześnie produkowane kubki pod nadruki reklamowe.

Kubek czy filiżanka?

Co będzie lepszym wyborem? Zamówienie kubka reklamowego, czy filiżanki z nadrukiem? Każda z tych propozycji ma swoje duże grono zwolenników, którzy szybko przytaczają zalety danego rozwiązania. Niewątpliwą zaletą oferowaną przez filiżanki jest ich wygląd i elegancja. Jednak nie zawsze filiżanki okażą się tak samo praktyczna jak kubki z nadrukiem. To co najbardziej może razić w filiżankach to ich niewielka pojemność, a także występowanie wraz z podstawką, co niestety zwiększa koszty zamówienia. Z drugiej strony kubek to wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy cenią sobie szybki styl życia.

Nie mogąc podjąć decyzji, czy lepiej wybrać kubek czy filiżankę, warto wziąć pod uwagę tryb pracy w swojej firmie, a także klientów, których takim prezentem zamierzamy obdarować. Filiżanki doskonale sprawdzają się w reprezentacyjnych miejscach, takich jak sekretariaty, poczekalnie, czy sale konferencyjne. Natomiast w biurach, gdzie liczy się wygoda i szybkie tempo pracy, znacznie lepszym rozwiązaniem są kubki z nadrukiem. Kubki są również bardzo lubiane przez ludzi ceniących wygodę użytkowania, bezpieczeństwo i... dużą pojemność.

Bez względu na to, czy zdecydują się Państwo na kubki czy filiżanki, warto wiedzieć że dla każdego z tych produktów można zamówić indywidualne opakowania, podnoszące ich atrakcyjność, a także wykonać na nich kolorowe nadruki jedną z wielu trwałych technologii. Z tymi dwoma dodatkami, zarówno kubki jak i filiżanki okażą się czymś, co sprawi prawdziwą radość obdarowanej nimi osobie.

Kubeczkowy zawrót głowy

Osoby, pamiętające niewielki wybór kubków reklamowych, z którym trzeba się było zmagać jeszcze 10 lat temu, z pewnością doznają zawrotów głowy na widok dzisiejszych ofert agencji reklamowych. Każda z nich ma do zaoferowania niebywale ciekawe kubki z nadrukiem, różniące się od siebie kształtem, wielkością, kolorem i materiałem. W każdym z tych przypadków mamy do czynienia z produktem wysokiej jakości, powstałym ze starannie dobranej porcelany lub porcelitu. Kubki klasyczne, o walcowym kształcie, a także finezyjne kubki zwężające się w wielu miejscach i posiadających liczne dekoracyjne przetłoczenia czy wywijane uchwyty.

Tak wielki asortyment znacznie ułatwiaj wyróżnienie się na tle innych firm, które równie chętnie wybierają kubki z nadrukiem jako swoją reklamę. Kształt kubka to tylko jedna z metod na to, aby przyciągnąć do siebie uwagę klientów. Równolegle należy wykorzystywać dużą siłę nadruków reklamowych, które wykonywane są na powierzchni kubków i filiżanek. Nadruki tworzone są w jednej z kilku technologii, np. druku bezpośredniego czy kalki ceramicznej, co zapewnia im doskonałą czytelność i trwałość, a jednocześnie umożliwia na wierne odwzorowanie nadruku nawet na dużej partii kubków.

Mając to wszystko na uwadze, trzeba dobrze się zastanowić zanim złoży się zamówienie na określony model. Poprzedzenie wyboru otwartymi konsultacjami wewnątrz firmy może stanowić jeden z lepszych sposobów, aby dopasować produkt do oczekiwań wszystkich osób, które będą później zaangażowane w korzystanie z niego.

Czarny kubek? Dobry wybór!

Kolor czarny wielu osobom kojarzy się negatywnie. Utożsamiany ze smutkiem, tajemniczością i w końcu żałobą, nie należy do często wybieranych w przypadku gadżetów reklamowych. Tendencja ta ulega widocznej zmianie za sprawą czarnych kubków z nadrukiem. Wcześniej, tylko niewielka ilość modeli kubków występowała w czarnym kolorze. Dziś, praktycznie trudno znaleźć takie, które nie miałyby takiej wersji w swojej gamie. Co należy do największych zalet oferowanych przez czarne kubki z nadrukiem?

Przede wszystkim wyróżniający je styl. Czarny to kolor elegancji i zdecydowania. Zamawiając kubki w kolorze czarnym, od razu zwracamy na siebie uwagę. Poz tym, na kubkach czarnych bardzo ładnie prezentują się jednokolorowe nadruki – szczególnie srebrny i złoty, a także biały. To sprawia, że koszt wykonania zdobienia jest niższy niż wtedy, gdy zamawiamy kubki z nadrukiem w wielu kolorach.

Czy kubki czarne są droższe od innych? Tak – każdy kubek kolorowy będzie droższy niż na przykład kubek biały. Wynika to z zupełnie innej technologii produkcji. Trzeba jednak pamiętać, że nie wszystkie kolorowe kubki z jednej serii będą miały identyczną cenę. Ich cena różni się w zależności od koloru. Można z pełnym przekonaniem stwierdzić, że do najdroższych kubków kolorowych zaliczają się te czerwone, czarne oraz pomarańczowe. Wśród tańszych znajdziemy natomiast kubki reklamowe w kolorze żółtym, niebieskim i zielonym. Podstawową cenę zawsze będą oferować kubki białe, na których najlepiej prezentują się wielokolorowe nadruki reklamowe.

Biały czy kolorowy? Jaki kubek wybrać

Poważnym dylematem przy wyborze kubków z nadrukiem jest zdecydowanie, czy chcemy kubki białe, czy może kolorowe. Na które z nich się zdecydować? Czym się kierować przy wyborze? Jakie są wady i zalety kubków białych i kolorowych? Podpowiadamy, wskazując rzeczy, które koniecznie trzeba wziąć pod uwagę.

Przede wszystkim trzeba pamiętać, że nie wszystkie modele występują w wersjach kolorowych. Znaczna część kubków produkowana jest tylko w kolorze białym, więc w ich przypadku problem rozwiązuje się samoistnie. Jednak tam, gdzie kubki z nadrukiem dostępne są w kilku kolorystycznych wersjach, możemy mieć nieco utrudnione zadanie. Dokonując wyboru, kierujmy się kolorami naszego nadruku. Kolorowy nadruk nie będzie wystarczająco czytelny na kolorowym tle. Dlatego dla zdobień złożonych z kilku kolorów najlepiej jest wybierać kubki białe. Zapewnią one wysoką czytelność nadruku i umiejętnie go podkreślą, zwracając uwagę na wszystkie najważniejsze w nadruki detale.

Natomiast kolorowe kubki z nadrukiem są odpowiedniejszym wyborem dla firm, które stawiają na prostotę i elegancję monochromatycznych nadruków – białych, czarnych, srebrnych, złotych czy w każdym innym, pojedynczym kolorze. Dużym ułatwieniem w podjęciu decyzji może być wykonana komputerowo wizualizacja. Przedstawia ona kilka wersji kubków w różnych kolorach, z naniesionym logo. Umożliwia to określenie poziomu czytelności i atrakcyjności w każdym z przypadków, bez potrzeby zamawiania prototypów kubków, co zawsze oznacza dodatkowe koszta.

020KMB
36 szt z nadrukiem
POLECAMY 334
027KMB
36 szt z nadrukiem
POLECAMY 349
035KMB
36 szt z nadrukiem
POLECAMY 325
048KMB
36 szt z nadrukiem
POLECAMY 358
053KMB
36 szt z nadrukiem
POLECAMY 357
056KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 528
057KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 716
058KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 675
059KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 409
061KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 360
063KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 478
064KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 515
066KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 537
067KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 424
068KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 547
069KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 413
070KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 489
071KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 416
075KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 563
081KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 419
082KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 518
083KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 542
084KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 540
085KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 534
087KMB
36 szt z nadrukiem
NOWOŚĆ 414

Najważniejsze informacje dotyczące zamówienia

Czas trwania realizacji

Standardowo czas trwania realizacji wynosi około 15 dni roboczych. Oferujemy również wykonanie zamówienia w trybie ekspresowym (dodatkowo płatne) - wtedy czas wykonania gadżetów wynosi około 5 dni roboczych. Prosimy o każdorazowe określenie wymogów dotyczących terminów w przypadku zamówień wymagających produkcji przed określoną datą np. targami. Zapytania zawierające oczekiwany termin realizacji są traktowane priorytetowo w celu jego dotrzymania.

Projekt nadruku

Wykonujemy kompletne projekty nadruku na kubki. W przypadku posiadania przygotowanych projektów zajmujemy się również dostosowaniem ich do druku od strony technicznej. Aby nanieść logo na produkt wymagamy jego wersji wektorowej (zazwyczaj jest to plik z końcówką .pdf, .ai lub .cdr). Jeśli nie posiadasz swojego logo w takiej wersji, prosimy o przesłanie go w takiej wersji jaką posiadasz. Określimy koszt przerysowania go do wersji wektorowej (zazwyczaj wynosi 49 zł netto).

Darmowy prototyp kubka - powyżej 500 szt.

Powyżej zamówień 500 szt wykonujemy darmowy prototyp kubka z nadrukiem, aby upewnić się iż efekt końcowy jest zgodny z oczekiwaniami, kolory są odpowiednie a nadruk wystarczająco czytelny. W przypadku mniejszych zamówień istnieje możliwość płatnego wykonania prototypu - jego koszt zależy od wybranego modelu oraz sposobu zdobienia kubka reklamowego. W przypadku zainteresowania wykonaniem prototypu prosimy o kontakt.

Dostawa

Nasza firma ma siedzibę w Bytomiu, jednak zdecydowaną większość zamówień na gadżety reklamowe realizujemy drogą wysyłkową na obszarze całej Polski oraz Europy. Nasze produkty trafiły do takich miast jak: Katowice, Gliwice, Warszawa, Kraków, Gdynia, Gdańsk, Sopot, Łódź, Wrocław, Poznań, Bydgoszcz, Kraków, Częstochowa.

Opakowania

Gotowe kubki reklamowe są pakowane w opakowania zbiorcze (po 36 sztuk w kartonie). Umożliwiamy dodatkowo zakup tekturowych opakowań jednostkowych. W przypadku tej formy pakowania kubki z napisami zostaną dostarczone już zapakowane w kartoniki.

Rozmiary oraz pojemność

W szczegółach każdego produktu znajdują się informacje dotyczące jego wagi, pojemności oraz innych cech. Informujemy również o dostępnych technikach nadruku oraz przedstawiamy przykładowe kalkulacje.

Zapraszamy również do zapoznania się z galerią realizacji, gdzie można przejrzeć wykonane przez nas produkty oraz inspirację do wykonania swojego.


Działamy wysyłkowo na terenie całej Polski oraz Europy

Najblizsze sąsiadujące nas miasta - Katowice, Gliwice, Świętochłowice, Bytom, Piekary Śląskie, Sosnowiec, Chorzów, Zabrze, Bielsko-Biała, Siemianowice, Ruda Śląska, Tarnowskie Góry, Czeladź

 
  • VERT Mirosław Dróżdż
  • ul. Siemianowicka 31/1, 40-902 Bytom
  • NIP: 626-277-82-58
  • REGON: 241227731
  • mBank 97 1140 2004 0000 3902 6237 7744
do góry