W ostatnim czasie Getin Bank przedstawił nowe logo oraz identyfikację wizualną.
Nowe logo Getin banku
Prawdę mówiąc bardzo przypadło nam do gustu nowe logo. Sprytne użycie strzałki daje możliwość stosowania tego elementu w identyfikacji wizualnej. W połączeniu z użytym odcieniem koloru zielonego całość daje bardzo interesujące oraz charakterystyczne zestawienie, które wyjątkowo łatwo zapada w pamięć.
Strona główna
Podstrona logowania do systemu bankowości elektronicznej
Motyw strzałki w niebieskiej kolorystyce, przeznaczonej dla biznesu.
Jest to kolejny duży rebranding (po np. niedawnym PZU, Nivea, AIG), który pokazuje, iż trend upraszczania identyfikacji staje się popularny. W natłoku informacji istotne staje się aby przekaz był prosty, ale jednocześnie pomysłowy i zapadający w pamięć. W przypadku Getin wygląda na to, że się udało.
Przy tej okazji warto podkreślić, że zmiana identyfikacji banku, to element uzupełniający głębszych zmian - i jest to bardzo dobre posunięcie! Pod hasłem "Kampania GETIN UP – bankowość przemyślana od nowa" bank wprowadza na rynek konto GETIN UP. Jak na swoich stronach pisze Getin, konto pozwala na wykonywanie przelewów bez znajomości numeru konta adresata (np.: za pośrednictwem maila, sms, facebook'a), płatności zbliżeniowe przy pomocy telefonu. Wprowadzają też na rynek pierwszą na świecie kartę kredytową z wbudowanym ekranem. To bardzo dobry moment na zmiany w identyfikacji - podkreśla to wprowadzenie na rynek nowych produktów oraz usług, przez co zmiana z całą pewnością zostanie skuteczniej zaakcentowana.
Reklama telewizyjna konta GETIN UP: